2009. július 27., hétfő

A blogom

Hát én is belevágtam egy ilyen blog írogatásba. Aztán vagy lesz hozzá kedvem vagy nem.

Nah mind1 a mai napom eléggé fárasztó volt, mert melózni voltam (kőműves munka) szal gondolhatjátok, hogy milyen munkát kellett csinálnom, de közben felhívtak, hogy nincs-e kedvem elmenni ma bicajozni eggyett, bele mentem mondom úgy is elleszünk, meg elecsetelem hogy milyen barom voltam a tegnapi nap folyamán, ugyanis haza vágtam az 1 hete vásárolt PSP-met, és úgy fest, hogy 15-20 ezer FT lesz a javítása.

Délután 4-re végeztünk is, haza értem, lefürödtem, kajáltam, és mentem is a haverokhoz hogy mehessünk biciklizni, letekertünk Rácalmásra, de annyi szúnyog volt mint a fene úgyhogy megy ittunk 1 sört azt jöttünk is haza, és elértünk a jelenhez. Nemsokára lefekszek, mert holnap is meló. Nah majd holnap jelentkezek addig is szosztár!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése