2010. május 24., hétfő

Uncharted 2: Among Thieves teszt

Hát tessék ezaz a meglepetés. Igen ez is késve de mikor utoljára nyomtam vele akkor még blog nem volt, azóta már eladtam, de volt kölcsönbe és hát íme tessék, olvassátok.:D

Uncharted 2: Among Thieves teszt

Felvezetés:

A játék előző részéről nem halottam semmit, de ezt a játékot is a tavalyi E3-on láttam és lehidaltam a grafikájáról, és elhatároztam, hogy ha egyszer lesz PS3-om akkor ezt megveszem! És azóta is az eggyik legjobb game amivel valaha is toltam, na neki is esek.

Grafika:

Awesome! Szerintem ezzel mindent leírtam és mindenki érti. A karakterek, a tájak, a pályák egyszerűen hihetetlenül kivannak dolgozva eszméleten szépen, a fizika nagyon durván meglett csinálva (pl ha vízben sétálunk és megállunk akkor az a bizonyos vizi kör hullám távolodik el karakterünktől mint a való világban) ennél a játéknál kimerem azt mondani, hogy itt nem ment a játékélmény rovására a szinte tökéletes grafika, mert az is nagyon el lett találva.

Játékélmény, harc rendszer:

A játék kapásból azzal indít, hogy egy szakadék szélén álló vonatról lógunk lefelé és küzdünk az életünkért, szóval belevág a lecsóba de rendesen. A játék végig akció dús, van 1-2 Chapter ami alatt nagyon sok dolog nem történik az inkább sztori, és poénos. Szerintem ez így jó ahogy van, nem az van hogy az egész játékba mindenkit levadászunk, vagy semmi akció nem történik, itt remekül egybe varázsolták a kettőt, hogy nem legyen monoton a játék. Az Uncharted 2-nek a harc rendszerét a Splinter Cell: Conviction-éhez tudnám hasonlítani (kicsit hülyén hangzik a mondtad, mert nem az SC-ről lett véve a mintha, mert az U2 előbb volt), de olyan felépítése van, hogy ha ahhoz van kedvünk akkor végig lopakdjuk a játékot, de ha olyan akkor megyünk és mindenkit lelövünk ütünk amit épp dob a gép. Ami nekem különösen tetszett, az az, hogy az mellett hogy van 2 fajta fegyverünk plusz gránátunk, tudunk még verekedni is. Megcsinálták azt , hogy nem csak 2 fél képpen tudunk bunyózni, hanem most egyből 4 féle jut eszembe és még van egy pár, és a környezethez igazítva alakul a bunyó kimenetele, például ha ha mi egy asztalon állunk éppen az ellenfél pedig előttünk áll a földön akkor Drake nem lemegy és ott üti, hanem az asztalról egy szépen irányított rúgással lerúgjuk az emberünket. 1 map-nál vettem észre egy eléggé idegesítő bug-ot, mégpedig, azt hogy egy Riot Shield-el megyünk a fal mellett és dobnak egy gránátot és miután felrobban akkor valahogy 4-ből 4 alkalommal kiesünk a pályáról és meghalunk. Sajnos ami az MW2-nél volt gond az itt is megfordult és az a szuper intelingens ellenfelek nehezebb fokozaton, de itt realisztikusabb volt azért kicsit a dolog és ezért ezt egy nagy pozitívumnak könyvelem el. A játék során vannak kisebb átvezető videók amiket ellehet nyomni és még a Credits-et is ha végeztünk a játékkal és nem kell végig nézni azt a hülyeséget. Drake poénjai beszólásia hülyeségei azok nagyon bejöttek, jókat röhögtem rajta mindig.

Fegyver arzenál:

Fegyver arzenál szempontjából sem szenvedünk hiányban, a játék nagy részében mindig az ellenféltől lopott fegyverrel szambázunk végig és rengeteg fegyver elvan helyezve a játékba rengeteg helyen, úgyhogy van választék bőven. Ami tetszett és megfogott az az, hogy nem az volt, hogy minden fegyver előfordult mindenhol, hanem egy bizonyos idővel a régiebbi fegyverek vagy eltűntek és jöttek helyette mások , vagy egy fejletteb verzióval találkozunk (lsd. shotgun) vagy pedig csak már annyi belőle mint az elején. Ez számomra korrekt, ne az legyen már, hogy egy fegyverrel visszük végig a játékot hanem variáljunk. Ami a fegyverek számát illeti, lőfegyverből van 3 vagy 4, lőfegyverből 6 minimum, 2 fajta shotgun és 2 fajta rakéta vető úgy hogy kb olyan 20 féle fegyver közül variálhatunk és ennél biztos, hogy több van de ennyi a minimum ami tuti van.

Multiplayer:

Az Uncharted 2-őt a tökéletes játék kategóriájába sorolják amibe minden tökéletes, és a multi is az! Remek játék módok, kettő - három személyen Co-op küldetések, egyszerűen nagyszerű. Két dolog nem tetszik csak nekem. Az eggyik, hogy mikor csatlakozik a multihoz akkor legelőször egy év mire eljutunk oda hogy kiválasztjuk, hogy mivel akarunk játszani, de utána már eléggé gyorsan lemegy ez a folyamat, úgy hogy elnézhető. A másik ami nem tetszett azaz, hogy egy Game lobby-ba mire megtalája a többi game-ert az egy évtized és mire elidnul a játék el is megy tőle az ember kedve, hogy játszon vele. Bár pár napja ehhez képest gyorsan mentek ezek a dolgok is, úgy hogy lehet ez is csak ilyen kezdetleges dolog, többet nem multiztam vele, úgyhogy ezt egyenlőre csak mák ként fogom fel.

Egyéb megemlítés:

Akár hányszor egy SONY által legyártott játékkal játszottam legalábbis a nagy címűekkel az a tény fogadott, hogy a játék ideje alatt nem tölt a játék. Az elején rengeteget tölt a játék de közben semmit. Mondhatná az ember, hogy a videó alatt tölt, de azokat meg ellehet nyomni egyből úgyhogy nem a játékidő alatt tölt és ezt díjazom nagyon, mert nem veszi el a játékélményt a játékostól.

Értékelés:

Pro:
- Eszméletlen grafika
- Hihetelen játékélmény
- Drake poénjai
- Kiváló fizika
- A majdnem tökéletes játék
- Játékidő alatt nincs töltés
- Remek sztori, OST

Kontra:
- Multiba sokat időzik
- Észrevehetetlen bug-ok
- Kivették a Sixaxis-t ami az 1-be jelen volt.

Szerintem: 10


(Egy kis megjegyzés aki még nem látott a játékról semmilyen videót. A grafika pont így néz ki mint a videóban, tehát ez nem egy felturbózott grafikás videó, tényleg így néz ki a játék)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése