2010. június 12., szombat

Egy kis meglepi plusz egy játék teszt

Meglepetés az kérem szépen egy új desing lett, tudom hogy sűrűn változik de kezdem megtalálni az igazi stílulsát ennek a blog-nak és mivel E3 lesz a jövőhéten ezért jöjjön egy olyan teszt ami Only on PlayStaion game! Ez nem más mint a:

Heavy Rain

Felvezetés:

Az igazat megvallva aránylag képben vagyok az esetleges konzol játékokkal illetve a megjelenésükkel kapcsolatba, de erről a játékról valahogy semmi. Egyszer csak jött, megláttam és győzött! Mióta kikerült a demo verziója azóta áhítozok róla, hogy megtudjam venni de sajnos akkor nem álltam úgy anyagilag, hogy ez és még a God of War 3. Úgy hogy a GoW melett tettem le a voksom és nem bántam meg se azt hogy azt vettem meg előbb és azt se hogy ezt később. Na ugorjunk neki.

Grafika:

Szép! Rengeteg olyan játékkal nyomtam az elmúlt pár évben és soha nem értettem, hogy szerencsétlen ember arcokat miért nem lehet normálisan kidolgozni (Uncharted 2-ben pl az emberek szemei néztek ki egy kicsit érdekesen) ebben a játékban valahogy sikerült megvalósatni, az emberek hihetetlenül élethűek, a környezete gyönyörű, igaz van egy két olyan grafikai megoldás amit még a 2000-2003-as játékoknál volt megszokott de az összhang kárpótol mindenért. A játék során rengeteg helyszínnel, és időjárás körülménnyel találkozunk (persze nagy része esős), de eddig nem volt olyan helyszín aminél nem mondtam volna azt hogy de szar.

Játékélmény, harcrendszer:

Némely gamer oldalak tesztjeit anno olvastam erről a játékról, és 1-2 helyen negatívumként szerepel, hogy túlságosan réteg játék. Hát ennek én épp az ellenkezőjét mondom. A sztori kegyetlen jó, nagyon jól össze köt minden szálat és még egy olyan alap angol tudású ember mint én az is megérti a sztoriját! Sony már rengeteg olyan game-el látott el minket, de ez mindent felül múl. a Motion Controll-t nagyon jól sikerült beépíteni a játékba inter aktív formációba ami nagyon feltudja az embert izgatni és bele éli magát a helyzetekbe. A játék rengeteg tényleg rengeteg akciót fűz be, izgalmas akciókkal, nyomozásokkal és sztorival.

Karakter ismertető:

Nem fogom körbe regélni csak röviden 1-2 mondatban.

Ethan Mars: Szerető, gondviselő, 2 gyermek édesapja, építsz. Aki bármit megtesz a gyerekeiért.

Madison Paige: Szexi titokzatos nő, akiben egy professzor tudása van, semmit nem tesz felindálsból, minden lépését gondosan megfontolja.

Norman Jaden: FBI ügynök, akinek egy szupertechnológiás napszemvüges áll rendelkezésére, és így nem marad semmi elrejtve a szeme elől.

Scott Shelby: Rendőrként megbukott, de kiváló detektívként. Legnagyobb ellensége az aszthma ami miatt néha komoly problémái adódnak, nagyon kedves és jó szívű.

Egyéb megemlítés:

A játék bennem mély nyomot hagyott, ismét egy remekmű hagyta el a Sony kapuit és ezzel megmutatva hogy mit is tud a PS3. Aki szereti a krimiket és a C.S.I.-t az ne hagyja ki nem fog csalódni!

Értékelés:

Pro:
- Motion Controll jelenetek tömkelege
- Remek grafika
- Remek sztori
- Réteg játék
- Hosszú játékidő
- Vinyóra telepíti a game-et
- Origami figurát kapunk amihez jár egy hajtogatási útmutató

Kontra:
- Eggyes animációk kicsit gagyik
- 1 DLC és csak 1 lemez ID-t támogat

Szerintem: 10




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése