2010. június 20., vasárnap

Uncharted: Drake's Fortune teszt

Uncharted: Drake Fortune teszt
(PlayStation 3)

Előszó:

Hát mivel az Uncharted 2-ről is írtam tesztet, ezért úgy érzetem, hogy az első részből is írnom kéne eggyet, hogy miből lett a cserebogár.

Grafika:

Hát anno mint első PS3 címek közötti grafikára kiváló! Sőt még van olyan új game ami nem hozza ezt a grafikai szintet! Szépen kivannak dolgozva itt is a dolgok, de azért itt már kisebb
nagyobb bug-ok előfordulnak. A tájak itt is lenyűgözőek szépen festenek, egyszerűen bámulatos. Ami még szemet szúrt, hogy itt a videókban a karakterek szemei nem csillognak villognak, ami a 2-be egy kicsit eléggé furán néz ki.


Játékélmény, harcrendszer:

Játékélmény szempontjából csalódnom kellett a játékkal szemben. Mert igaz itt is megvan a bújdosás lehetősége, de semmi értelme mert 1 köcsög mindig kiszúr.
A másik ami nem tetszett az az, hogy a fegyverünkhöz töltényt alig kapunk viszonk az ellenfeleinket vagy 20 kiló háj fedi mert alig lehet őket megoldani, és ha nem találjuk el őket a fejünkön akkor 2 max 3 emberre elmegy egy teli tár és vannak még 20-an szóval köszi. Arról nem is beszélve, hogy már Easy fokozaton is mester lövészekkel állok szembe mert ahogy kibújok a fedezékemből azonnal tüzet nyitnak és vagy 20x ez miatt halltam meg. Ami viszont nagyon tetszett az az, hogy elég nagy (sajnos túl sok) hangsúlyt fektettek a Motion Controller-be. Ami szép és jó, de sajnos egy olyan résznél ahol a puszipaj
tások éppen lőnek ránk és ha gránátot akarunk dobni akkor M.C-vel kell a távolságot meghatározni ami viszont eléggé idegesítő és kapkodós. Viszont ami tetszett még az az hogy itt is lehet püfölni az embereket és kellemes csalódás ért hiszem majdnem ugyanazok a harcikombók ami a U2-be jelent volt csak egy kicsit rágyúrtak a késztők. Úgy hogy összeségében a játékélményt a készítők ezekkel a szuper M.I-vel ellátott ellenfekkel kicsit rontottak.


Irányítás:

Mint említettem a Motion Controll erős szerepet
kap ebben a játékban, amit utólag meg is értem, hogy miért vették ki a készítők a folytatásból. Ami itt is tetszett azaz hogy ha egy grenedán megyünk át akkor ott M.C-al kell egyensúlyozni ami nagyon bejött. Tovább boncolva az iránytást azzal szembesültem, hogy vannak olyan helyek ahol olyan hihetelenül rossz helyre tudják bepozícionálni a kamerát hogy az hihetetlen. És néha még variálni se lehet a kamera nézetet ami jól
fel is húzott mert nem egyszer haltam meg ez miatt. Továbbá ami még szemet szúrt az az hogy Drake a fegyvereit olyan érdekes pozícióba fogja a fegyvereit mint jobbra célózna és előre lő ami egy kicsit viccesen néz ki, de néha eléggé megnehezíti a célzást. Mint említettem a bújkálás lehetőségét megkapjuk eddig soha nem sikerült egy olyan részt megcsinálnom hogy ne vegyenek észre, és néha ez annak volt köszönhető, hogy a karakterünk nem oda akar bújni ahova mi szeretnénk vagy teljesen más csinál akkor és vége a mutatványnak.


Egyéb megemlítés:

Ami különösen tesztett, hogy az Uncharted 1-2 menü játéktöltés rendszere szinte teljesen ugyanazon az elven sőt az elrendezés is ugyanúgy néz ki még a játékelején lévő hosszú töltés idő is jelen van ezt díjaztam mert jl tették hogy nem variálták át ez így tökéletes ahogy van.

Értékelés:

Pro:
- Uncharted világ.
- Korához képest remek grafika
- Motion Controll...
- Drake humorérzéke már itt is megmutatkozik

Kontra:
- ... De pár helyre nem kellett volna
- Szuper intelligens M.I
- Kisebb nagyobb bug-ok
- Kamera pozíció pár helyen lehetne jobb is

Szerintem: 9




Eddig tesztjeim:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése