2010. szeptember 19., vasárnap

3D élmény SONY TV-n

Előjáróban annyit, hogy én rühellem a 3D-t amennyire csak lehet. De tegnap Pesten voltunk a kicsapattal, és eljutottunk egy Sony-s boltba ahol megtekinthető volt a 3D-s TV-k működése melyhez egy szemüveget is adtak hogy megnézzük hogy mégis mit tud a kicsike. Kipróbáltam és lesokkoltam. Annyira brutálisan élethű szép fantasztikus képet adott le hogy sajnáltam levenni a szemüveget és elmenni a boltból. Eszméltlen a technológia ami a Sony TV-kbe belett építve, és belegondolva hogy milyen vele mondjuk egy Gran Turismo 5-el nyomni 3D-be..... A Sony nagyon kitalálta ezt és tényleg hihetetlen. Az ára mondjuk borsos 900.000-nél kezdődik, de szerintem aki kihasználja annak jó szolgálatot fog tenni az a TV. A Sony-s üzletet ahol én láttam a Westend-be van a legfelső emeleten aki teheti menjem el és nézze meg, nem fogja senki se megbánni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése