2010. szeptember 19., vasárnap

Killzone 2 teszt

Killzone 2
(PlayStation 3)


Előszó:

Mivel hamarosan itt a 2011 és egy jó pár új folytatásos cím jön PS3-ra köztük a Killzone sorozat 3. része is ezért úgy gondoltam, hogy mit is lehet szeretni magában a Killzone-ba bővebben a 2. részben. Na nézzük.


Grafika:

Annak idején mikor hallottam róla, és demót is lenyomtam hát a szám ketté állt. De most hogy végig nyomtam a játékot azt mondom, hogy azt a k*rva ennek van graff-ja! Iszonyatosan szép világot kapunk mint a karakterek terén is hihetetlenül szépen kivan dolgozva és egy olyan élményt nyújt miközben játszok csak sajnos ez a játék rovására is ment, de erről későbben. Mikor játszottam vele 2 dolog szúrt szemet előbb a jobbik dolog. Mostanába a Crysis 2k eménykedik, hogy habiszti az egész város lerombolható meg mit tom én. A Killzone 2-ben az a meglepetés fogadott, hogy volt pár pálya aminél a beton oszlopból a beton darabok töredesztek le és a végén már csak az acél szerkezet tartotta a dolgot, szóval ennyi Crysis 2. A "rosszabik", hogy volt egy két grafikai bug ami eléggé vicces volt. Pl. ha zseblámpval mentem és közel mentem a falhoz akkor a lámpa fénye eltűnt, vagy ha meghaltam vagy elrepültem 500 métert valamerre vagy néha kiestem a pályáról, de hála Istennek játék alatt ilyen egyszer se volt csak ha meghaltam akkor néha.


Játékélmény, harcrendszer:

Nos a játék egy filmadaptáción is helyt állna, mert egy olyan élményt nyújt illetve úgy van megcsinálva, mintha egy filmben lennénk, nagyon jó sztori, és a sixaxis-nak hála amit itt ki is használnak nagyon élvezhető egy játék. Sixaxisról egy párszót. Pl mikor sniperrel megyünk akkor a finom célzást akár ennek segítségével is használhatjuk amivel egy pontos célzást kapunk. Valamint olyan bombákat találtak ki amit sixaxis segítségével tudunk aktiválni ami nagyon bejött. És még voltak a játékban olyan map-ok ahol csapokat kellett eltekernünk hogy tovább jutunk amit szintén ezzel tudtunk végre hajtani. Ami rontott az élményen az 2 dolog az eggyik, hogy az ellenfél néha olyan hülye volt hogy inkább nem is jellemzem valamikor meg olyan mesterlövész hogy kispisztollyal 2 lövéssel leszedtek, valamit a játék rövidsége. Nagyon szép a játék nagyon jó, de iszonyat rövid. Egy tapasztaltabb gamer-nek akár 2 óra is elég sztem hogy végig vigye, egy "egyszerű" gamer-nek meg olyan 4 max 5 óra és kész ennyi. De a mentségére szóljon hogy a játék maga elég rég óta készült és hát akkoriban azért nagyobb költségbe került egy a mai színvonalon is elfogadott grafikai motor megalkotása.

Irányítás:

Az előbb már beszéltem a sixaxis-ról úgyhogy sztem azt tovább részleteznem nem kell. Én nagy CoD-os vagyok, ezért eleinte kicsit hülyének tűnt a Killzone irányítása, de hamar bele lehet jönni. Az iránytása remek, a karakterünket illetve a járművünket amivel haladunk benne. Ami nem tetszett hogy a gugolás funkció valahogy nem akart bejönni. Viszont a "kisebb" kő darabokon szépen ugrik át valamint a járművekbe is eléggé látványosan "élethűen" szál be akár járműbe vagy éppen a gépágyúhoz. Magyarán az irányítás egyszerűen tökéletes.

Értékelés:

Pro:

- Remek grafika remek sztori
- Tökéletes irányítás
- Mintha egy filmben játszanánk
- Sixaxis irányítás sok helyen
- Online trófeák...

Kontra:

- ... ami elég gáz ha nincs neted és ki akarod paltinázni
- Rövid játékidő
- Néha idióta vagy szuper inteligens ellenfelek

Szerintem: 9,9




Eddigi tesztjeim:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése