2010. szeptember 27., hétfő

BioShock 2 teszt

BioShock 2
(PlayStation 3)

Előszó:

A BioShock mindig is a kedvenc game-eim közé tartozott, és mikor meghalottam, hogy készül a 2. része és Big Daddy-vel fogunk menni nagyon megörültem és most el is jött a pillanat, hogy a PC-s port mellé kipróbálhatom, hogy PS-en, hogy teljesít a játék. Kapni fog hideget meleget, úgyhogy neki is ugrok.


Grafika:

A grafikai motoron az 1-hez képest szinte nem sokat változott talán valamivel részletesebben kivannak dolgozva a map-ok, de semmi extra ami jó, mert magával viszi az 1-nek a feeling-jét. Ugye mint írtam a grafikai motor ugyanúgy Unreal Engine-es aminek egy kedves vicces szokása, hogy előbb magát a pályát tölti be és utána dolgozza ki részletesebben a textúrát. Ez itt se volt másképp ugyan úgy ez a kis "baki" benne van a game-be de hát ezaz Unreal Enige már csak ilyen.Ezt eltekintve a BioShock 2-nek egy eléggé szép még pont elmegy kategóriába tartozó grafikával rendelkezik.


Játékélmény, harcrendszer:

Na legszívesebben itt öltem volna meg azt a marhát aki kitalálta, hogy a BioShock 2-be egy ilyen sz*r gomb elrendezés legyen. Még mindig elbaszom a gombokat hogy mi hol van, pedig nem 1 nem is 2 órát nyomtam már le vele. A régi BioShock 1-es grafikának köszönhetően a játék kb ugyanazt az élményt biztosítja ami az 1-nél is jelen volt (hiába oltják le mások a 2-őt nekem akkor is bejön). A game sokat fejlődött mint harci arzenál szinten mint pedig képességek szintjén van mit variálni hogy épp milyen fegyverrel vagy képességgel akarunk épp zúzni. Ami még nagyon tetszett az az, hogy mivel Big Daddy-ként mentünk és mint az 1-be látthattuk, hogy mennek a Big Daddy-k egy kis lánnyal, és gyűjtik az "ADAM"-et. Na most már ilyet mi is csinálhatunk, igaz itt is meg kell küzdeni a lány "becsületéért":D És utána eldönthetjük, hogy vadászunk-e vagy inkább hallá varázsoljuk a csajszit. A sztorija egy kicsit kesze kusza volt nekem, de azért a végére jobban összeállt a kép, hogy most valójában miért is küzdünk ennyit a víz alatti városkánkban. A multija az nekem nagyon bejött, jó kis Lobby szoba viszonylag gyors játékos keresése van, de érződik, hogy a multira gyúrtak nagyon, mert online trófeákat is szerezhetünk ami gáz egy offline játékosnál mert sose fogja talán kiplatinázni a BioShock 2-őt net nélkül.


Irányítás:

Nem fogom részletezni, egyszerűen sz*r az egész! Olyan hülyén találták ki a gomb kiosztást ahogyan csak lehet a triggereknél én az összeset felcseréltem volna illetve az "akció gombok-on" is variáltam volna egy kicsit, és máris tökéletes, nem tudom kinek az ötlete volt ez a kiosztás de legszívesebben fejbe lőttem volna. Ennyi ezt nem is taglalom tovább.


Egyéb megjegyzés:

Ez egy új "cikk" ide leírom a kisebb hiányosságokat, illetve ami tetszett, és nem ilett bele az előző "fejezetekhez". Amit kicsit hülyének gondoltam az a játék telepítése közbeni idő, mert szép meg minden de folyamat jelző az sehol. Nem tudtam egyszerűen kikövetni, hogy mégis hol tart a telepítés mennyit telepít semmit.

Értékelés:

Pro:

- A BioShock 1 hangulatát hordozza magával, egy teljesen új szálon.
- Pofás fegyverek és képességek.
- Big Daddy :D
- Ellehet vele lenni jó ideig.
- Remek multi, és online trófeák...

Kontra:

- ... ami gáz azoknak akiknek nincs Internetük
- Csapni való irányítás
- Nincs folyamat jelzés sehol se.
- Akiknek az 1 nem tetszett az ez se fog.

Szerintem: 8,5








Eddigi tesztjeim:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése