2010. október 26., kedd

God of War: Ghost of Sparta teszt

God of War: Ghost of Sparta
(PlayStation Portable)

God-of-War-Ghost-of-Sparta

Előszó:

Tehát íme a Premier játék, az országban talán elsőnek! Íme a God of War széria legújabb darabja a God of War: Ghost of Sparta!

gos_announce2

Grafika:

Egy szó! Eszméletlen! Sokat turbóztak az előző verzió textúráján és egy részletes grafikájú szép PSP-s játékot kaptunk. A táj is szinte hihetetlenül kidolgozott ott volt egy kis ledöbbenésem, és nézelődtem a tájba is. Az ellenfelek is szépen kivannak dolgoznak vannak új ellenfelek is meg vannak kicsit átalakított ellenfelek is. Ami még nagyon bejött az Kratos kardjának grafikájának a kidolgozása ezalatt azt értem hogy pl ha egy erősebbet becsapunk a földbe akkor körülötte fényesednek a dolgok (föld, fal, kövek stb.) Egyszóval nagyon oda tették magukat a készítők.

gos_announce4-660x374

Játékélmény, harcrendszer:

Nem sok olyan játék van ami a jó grafika nem megy a játékidő rovására, ez a játék nem ebbe tartozik, a készítőknek igazuk volt mikor azt mondták, hogy nem csak egy jobb grafikát kapunk hanem egy hosszabb játékmenetet is. Nincs unalmas mászkálások, rengeteg akció van benne és rendes sztori menettel ellátva. Ami még meglepetést okozott, hogy a töltés – mentés idő szinte 1 másodperc alatt végbe megy úgyhogy nincs malmozás addig ameddig betölt a game. A Ghost of Sparta-ba rengeteg új képességünk van amik nagyszerűek, és szépek. Nem nagyon szoktak használni őket mert általában az alap “tőrrel” megyek azt vágok akit csak lehet, de itt élvezet volt vele játszani. Egyes pályákon is szinte élmény volt játszani, mikor tengeren vagyunk és a hajóba csapkodnak a villámok miközben osztod az ívet és valami hihetetlen. Ami kicsit viszont már kezd kicsit uncsi lenni, hogy a minotauruszokat eddig szinte az összes GoW-ba ugyanúgy ölünk meg ezt valahogy vagy nem akarták vagy nem tudtak rajta újítani. Ami viszont bejött, hogy itt beújítottak egy kis “auto kombó” funkciót amit eddig a kutyáknál figyeltem meg, hogy mikor rád ugornak akkor nem kell gombot nyomni hogy leszedd magadról hanem egyből leszedi és egy új kis lábas parasztlengővel eltántorítja a dologtól. Egy szó mint 100 eddig a játék 100%.os mutatóval bír.

Névtelen-1

Irányítás:

Hát erről sokat nem írok mert nincs mit kritizálni. Egyedül a grafikai BUG-oknál voltak gondok, pl néhány kövön nem lehet átugrani vagy láza csóvákon átugrani, vagy nyilazásnál többször csak a földet találtam el az ellenfél helyett.

God-of-War-Ghost-of-Sparta-Dated-Pre-Order-Bonus-And-PSP-Pack-Announced

Sztori:

Nem szokásom erről írni, de mivel itt nem a bosszúvágy a fő téma. Megpróbálom minél spoiler mentesebbre fogni a dolgot. Ugye az nem titok, hogy ebben egy kicsit a Kratos familit ismerjük meg, hogy mi a helyzet. Kiderül hogy van egy elrabolt testvérünk és most őt megyünk megmenteni. Többet nem is írok a többi legyen titok, a végére annyit, hogy sikerült a készítőknek a végére egy a “kurva anyádat” pillanatot bedobni amivel feltették a i-re a pontot.

God-of-War-Ghost-of-Sparta-screenshot-2

Végszó:

Tehát a készítők ismét megmutatták, hogy egy God of War játékból szart nem lehet csinálni, még kézi konzolra se, eddig 5 GoW rész létezik a Földön és eddig mind kiváló teljesítményt értek el, csak így tovább, ha lesz folytatás.

Értékelés:

Pro:

- Egy újabb remek GoW
- Hihetelen grafika, pályák, csaták és sztori
- Új izgalmas képességek
- Gyors töltés – mentés
- Aréna! (Mint a GoW 3-ba is van)
- Hosszú játékidő, amit nem lehet megunni

Kontra:

- Egyes harcikombók, már kiöregedtek.
- Kisseb “fizikai” BUG-ok
- Mostanában nem nagyon lesz folytatás :(

Szerintem: 10++

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése