2010. október 12., kedd

Mirror's Edge teszt

Mirror's Edge
(PlayStation 3)


Előszó:

Hát annyit fűznék hozzá, hogy amilyen nagy kedvel vágtam bele a játékba annyira el is ment tőle a kedvem... Lássuk miért.


Grafika:

A játék talán egyetlen 5-es az a grafika. A pályák szépek a karakterünk is szépen megvan csinálva, igaz hogy a rendőrök kb ugyanúgy néznek ki (sok rokon dolgozik ott biztos). A pályák kicsit egyhangúan vannak megcsinálva. Fehér fal iroda házak, tető futkorászás kb mindenhol ugyan az az árnyalat, de legalább szép.


Játékélmény, harcrendszer:

Hát ahány biztosítok kitudott bennem verni ez a játék azt ki is verte. Az ötlet megvalósítása maga az jó csak a kivitelezés lett szar, már bocsánat. A Mirror's Edge-ről aki esetleg nem tud semmit annak megejtem itt hogy a lényege röviden házakon kell ugrabugrálni eggyik házról a másikra, falon futkárszni stb. Amolyan "modern" Prince of Persia. Viszont ami sokszor megölt volna azaz, hogy egyes részekrél nem akarta a játék az igazat. Pl. átakarok ugrani egy csőre. Hát kb 20. neki futásra sikerült is, hol nem akarta elkapni, hol nem ugrottam elég nagyot (ugyanazzal a lendülettel mindig), hol mellé ugrottam, aztán mikor úgy gondolta a játék akkor egyszer elkapta és juppiájé. Hát ezt kb minden pályán 1x tuti eljátszotta. Úgy hogy legszívesebben kivágtam volna az ablakon a játékot. Amit pedig a harcrendszerről gondolok az is mehetne a kukába. Fegyverünk nincs csak a kezünk, és fegyverünk is csak akkor van ha a rendőr bácsit leütjük ha mákunk van. Ugyanis van a játékban egy úgy mond lefegyverzős gömb név szerint a "háromszög" ha egy adott időben nyomjuk meg akkor kiveszi a fegyvert a kezőből és leütjük. Na ezt a gépfegyvereseknél felejtsük el. kb 10x próbáltam lefegyverezni, és 1x sikerült úgyhogy hagytam a francba őket és futottam, és be is vállt. Úgyhogy ha nem akarunk harcolni akkor mint a Horrora Akadvából Kurtát idézzem: "FUSS RIBANC, FUSS!!" és a pályákat simán meglehet csinálni a harc csak felesleges idő pazarlás.


Irányítás:

Az irányítás nagy részét leírtam az előbb, de hogy jó is legyen azok ellenére hogy amit kellenne azt nem mindig kapja el, az irányítás elég kellemes. Faith-et elég jól tudjuk irányítani, a gomb kiosztás is kellemmesnek mondható. De ezzel a rengeteg BUG-al elrontották az egészet.


Multiplayer:

Nem szokásom erről írni, de ennél muszály. Kb annyi értelme van hogy semmi. Arról szól az egész hogy látod hogy a havernek mennyi a rekordja és azt az idő kell megdönteni. Ennyi a multi és kész. Co-Op mód azt felejtsd el ennyi a multi és ez nem vicc!


Egyéb megjegyzés:

A teszt nagyon rövid lett de higyjétek el ha tudnék se írnék többet mert szerintem a lényeget leírtam. Amennyire örültem ennek a játéknak annyira el is vette a kedvemet tőle.


Értékelés:

Pro:

- "Modern" Prince of Persia
- Szép grafika

Kontra:

- Rövid játék idő
- Rengeteg BUG
- Felesleges és idióta Multiplayer
- Egyforma ellenségek
- Egyhangú pályák.

Szerintem: 3




Eddigi tesztjeim:

4 megjegyzés:

  1. Én az egyhangú környezetet inkább PRO-hoz írnám, mert szerintem ez fontos része a játéknak és ettől hangulatos... ja és PC-n milyen volt annó az irányítása? :D

    VálaszTörlés
  2. Ne keverd össze a környezet a pályával.:D:D Sanjos az a baj hogy egy idő megunod, hogy csak falak meg kb 3 vagy 4 szín cserélődik a pályákon és ennyi. PC-n ezerszer jobb volt az biztos.:D Legalábbis akkor nem anyáztam vele ennyit.:D

    VálaszTörlés
  3. Én úgy vagyok vele, hogy a pálya a környezet, a környezet a pálya része :D

    VálaszTörlés