2010. március 14., vasárnap

God of War 3 értékelés

Mielőtt belekezdenék leszögezem hogy szerintem ilyen lett a játék ezaz én véleményem.

God of War 3
(PlayStation 3)

Felvezetés:
Eleinte még régebben mikor köszönő viszonyban voltam a God of War-al kipróbáltam a 2-őt és 5 perc után be is fejeztem mert elakadtam és hagytam a francba. Aztán kicsivel később olvasgatta hogy milyen jó játék meg PSP-n is kipróbálhattam megtetszett és újra neki estem, és tovább is jutottam és végig vittem, aztán jött az 1 majd a PSP-s verzió és megszerettem. Mikor hírét hallottam, hogy készül a 3, és láttam róla az E3-on videót, és ott eldöntöttem hogy ez nekem egyszer kell! Hát így is lett megvan végig toltam, úgyhogy jöjjön aminek jönnie kell.

Sztori:
A sztorit ott indítanám, hogy a játék egy olyan intróval indít amiben gyorsan felvezetik, hogy mi történt eddig, szóval aki eddig nem játszott az előző kiadásokkal, még az is körülbelülre betudja lőni a helyzetet, és hogy miért van ezaz egész. A történet szépen felvan építve, vannak kisebb mellék vágányok, de azok is hozzá tartoznak a sztorihoz. Vannak benne remek kis csavarok, kisebb kiegészítő történetek, úgy hogy az nagyon rendben van.

Karaterek:
A karakterek a HD világánák köszönhetően nagyon jól kilettek dolgozva, a játékban szinte az összes Főbb Isten megjelenik valamint meg kell öllni (pl. Zeus, Héra, Hádész, Poszeidon, Hermész stb.). De más híres karakter is jelenlétét teszi a game-ben. (Pl. Herkules, Ikarus apja, Pandora) A szereplőket nagyon eltalálták én is így képzelném el a görög Isteneket ha léteznének. Az ellenségek is rendben vannak. Vannak benne kisebb könnyen legyőzhetőek, és vannak benne felhőkarcoló méretűek is, azokkal nyilván kicsit nehezebb dolgunk lesz de erre majd kitérek még. Vannak vissza köszönő ellenségek (akikről többet nem mondok).

Textúrák, és a grafika:
A karakterek mint mondtam nagyon jól kivannak dolgozva, a legkisebb kis kutyától kezdve a 100 emelet magas titánokig, iszonyatosan részletesek, látszik hogy volt velük munka, az arc beszédek a jellemvonások mind nagyon jók életszerűek. A grafikáról azt mondhatnám, hogy megint megmutatták a játék készítők hogy igen ezt tudja a PS3. A mítosz világ, mint az Olympos hegy, mint a pokol, eszméletlenül szépen van megcsinálva. Mindent nagyon jól eltaláltak a készítők. Sajnos egy-két bug akad a játékba.(Hercules sisakba néha benne van a mellkasában.)

Harc:
Ugye a szokásos kis fegyverünk ami eddig volt az ez után is megvan. Az alapkombók azok maradtak erre illetve ehhez építettek rá a készítők újabb fogásokat(pl beletudunk kapaszkodni az ellenfélbe magunkhoz rántjuk és elküldjük messzi vidékre). Ami a régebbi játékokból megszerzett fegyvertből amit meghagytak az a nagy hosszú kéken világító kard (a nevét nem tudom:D) meg ebben a játékban Herkules "páncélökölje"ként tűnik fel. Van olyan fegyver amit úgy mond kicsit átalakítottak. A 2-ben volt azt hiszem hogy ilyen hogy a kígyó testű csaj fejét vihetted magaddal és kővé tudtad varázsolni az ellenséget. Nos a 3-ban megváltoztatták, a Helios feje lesz nálunk, és elvakítani tudjuk majd ellenfelünket. De vannak újak mint például Hádész fegyvere, vagy Hermész futócipője.

Értékelés:
Pro:
- Bámulatos grafika, hihetetlen textúra kidolgozás.
- Hosszú, végig pörgős sztori.
- A régi jól bevált kombók megmaradtak, és jöttek újak és jobbak.
- Remek harci arzenál.
- Kratos elszántabb, és dühösebb mint eddig.
- Méltó folytatása az eddigi sorozatnak.
- Kétes befejezés. (Lehet, hogy lesz folytatása.)

Kontra:
- Kisebb bug-ok a játék során.
- Nem lehet felmásolni a játékot a gépünkre.(Jelenleg.)

Szerintem: 9,5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése