2010. március 23., kedd

Egér kilőve helyette Shift

Mivel körül-belül 8-9 üzletben érdeklődtem az általam kiszemelt egér nem volt kapható sehol. Ezért úgy döntöttem, hogy a PS-hez veszek valamit, és így találtam rá a Nedd for Speed Shift: Special Edition-re. Viszonylag olcsó volt és erre le is csaptam, olcsóbb mint az egér és így még + egy 20 Font-os PSN kártyára is futja, és úgy döntöttem hogy gépet fejleszteni nem fogok, mert arra hogy böngésszek, fórumozzak, barátaimmal tárgyaljak arra bőven jó ez a gép is, a játék szenvedélyemet, meg legális úton (:D) kiélem a PS3-on. Ha minden igaz legalábbis ezt tervezem, akkor jövőhét vége fele jövök egy új játék tesztel. Ráadásul egy olyan játék tesztjével amit még Mo.-n senki se tesztelt. (Legalábbis írásos dokumentumot nem találtam a világhálón hogy létezne ilyen.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése