2009. október 17., szombat

Friday Night

Nah újabb hét újabb péntek este.

Kezdemén is a reggeli nappal hogy mindenki képben legyen. Reggel fél6-ra mentem faternak segíteni dolgozni és az eggyik rokonommal voltunk ketten, mondván hajj de jó kis laza melós nap lesz. Aha gondoltam én.... A munka 90%-át én végeztem el, egy kb másfél méter hosszú, 60 centi széles és 2 méteres szintkülönbséggel megáldott föld tömeget plusz a mellette lévő beton falat egyedül kellett kibontanom, szal kb hulla voltam mire haza értem. Itthon jó hír, megjött a rendelt nCORE póló, nagyon örültem neki, nagyon jól néz ki. Aztán jött az este, jött a szokásos lakó cseszegetése igaz én csak nevetek ahogyan a többiek beszólnak neki, meg ahogy a szomszéd úgymond vissza ugat. Aztán kitaláltuk, hogy menjünk le a Mc'Donaldsba kajálni egyett, megvettük a kaját azt tepertünk haza. Hát röviden és tömören ennyi volt maga a péntek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése