2009. október 22., csütörtök

LAN Monster 2009 09/10/24-54

Nah eljött a pillanat, hogy egy kicsit részletesebben beszámoljak, illetve egy kis sztorizás hogy miként született meg ez a kis "esemény".

A kezdet:

Az alap ötlet maga egy régi középiskolás haveromnak köszönhetően születt meg, mert én ott hallottam ilyenről először, és itt született meg a gondolat, hogy esetleg lehetne egy ilyet csinálni a régi jó öreg és a mai napig szoros barátságban lévő volt osztálytársakkal illetve újonnan szerzett barátokkal.

Így hát felvettem az ötletet és sikerült is leszervezni mindent, úgy hogy 2005. május 14-15-én megszületett az első és szerintem az eddigi legvicesebb LAN MONSTER LAN party. A gépekkel is szenvedtünk a hálózattal is szenvedtünk, de végül minden összejött és egy nagyon jó party-t sikerült csinálni. Úgy hogy elterveztük, hogy ilyen lesz még.

A továbbiakban:

És így is lett. Onnantól kezdve minden évben, körül-belül évente 2 alkalommal ezt meg is szervezzük, és eddig mindig jól sült el a dolog, a technika is fejlődött úgy hogy most már 5 perc se kell hogy össze álljon a hálózat Internet hozzáféréssel együtt.

Napjainkban:

Úgy hogy idén is megrendezésre kerül, ebben az évben másodjára a LAN MONSTER party, és talán most leszünk a legtöbben úgy hogy most is hozni fogjuk a formát.

LIVE BLOG:

Ígértem egy ilyet is, és eddig úgy néz ki, hogy sikerülni is fog persze ez csak a routheren múlik, meg a többieken hogy mit fognak szólni. Amiket tervezek hogy közvetítek:

- Időnkénti esemény írás, hogy éppen mi történt eddig, illetve mi fog előre láthatólag.
- Friss fényképek feltöltése a kép galériában, szóval azt is érdemes lesz majd megnézni.
- Videók feltöltése a blogon először!

Ezekből persze nem ígérem hogy mindent betartok de ha azonnal nem is de másnapra már biztosan feltöltésre kerülnek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése