2009. augusztus 2., vasárnap

Egy kis vissza emlékezés

Nah van egy kis lemaradásom, mert tegnap meg tegnap előtt se írtam semmit, mert elég sűrű napjaim voltak.

Pénteken halálra dolgoztam magamat, már fájt a lábam a sok talicskázástól, úgyhogy akkor azért nem írtam.
Tegnap meg mentünk egy haveromért Baracsra, megakartuk szívatni, de sajnos nem jött össze. Utána meg mentünk kukoricát merni már nagyon elegem volt belőle. Aztán go haza utána meg kórház, azt elmentünk egy szupermarketbe és úgy döntöttem, hogy belefogok egy kis zsebpénz keresési lehetőségbe. Eddig egész jól kaszáltam úgyhogy ezt rendszeresíteni fogom. Azt jött az este. Jól bepiáltunk a másik haver kegyetlenül beszittyózott (megint :D) úgy hogy a hangulat az meg volt.

Nah majd még jelentkezek addig is jók legyetek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése