2009. augusztus 20., csütörtök

Lopás gyanú

Mai nap iszonyat fárasztó volt, alig vártam hogy haza érjek, de nem volt kulcsom, így a biciklimet mamámnál hagytam, de szóltak hogy vegyem le a lámpát, hogy nehogy lelopják, mondom jó leszedem, erre megyek leszedem szól egy öregasszony hogy tegyem azonnal vissza ne merészeljem ellopni, mondom elnézést de ez az én biciklim. Erre oda vágja, hogy ő azt nem hiszi, erre felkaptam a vizet és elkezdtem leoltani, hogy miért lopnám le a saját biciklimről a lámpát meg a nagyszüleimhez jöttem és stb, de ő akkor is azt hitte, erre mondtam, hogy akkor tudja mit? Jön erre majd egy idős házas pár egy kutyával majd kérdezze meg őket, hogy kié a bicikli és elmentem. Nagyon felhúzta az agyamat.

De ha a biciklimnek bármi baja lesz....:D Én rajta fogom leverni!:D
Nah mára ennyi léptem tüzijátékot nézni, ha még ma ide ér a pizzám, na csoki!:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése