2009. szeptember 19., szombat

3 napi összefoglaló

Először is bocsi hogy eddig nem írtam semmit, de nézzétek el nekem, mert sajnos mindenre volt időm csak erre nem, úgy hogy neki is állok.

A PSP amit vettem ugyebár megjött, vannak rajta egy kis esztétikai hibák, de azokat leszámítva nagyon király kis gép. Azt tegnap szinte semmit munkánk volt szó szerint, úgy hogy zsír volt, vettem egy új tápot a gépbe és a reggeli indításnál megint jelentkezett az a hiba szal lehet nem is táp baja volt úgy hogy egy kicsit ideges vagyok hogy kibasztam 9 ezer ft-ot a semmiért szinte. Aztán az este aludni próbáltam mert most délelőttös vagyok, de valami részeg elmerogyant itt ordibált a ház előtt és felkeltem rá úgy hogy ma se aludtam sokat, és lementünk a tesómmal meg a haverommal, hogy a mi a fasz van itt, azt már valaki kihívta a rendőrséget azt utána abba is hagyta. Utána meg a PSP-vel sikerült egy vezeték nélkül netre csatlakozni és neteztem rajta egy kicsit ami tiszta jó cucc, nekem nagyon bejön.:D

Nah kb ennyi minden volt az elmúlt napban, nah megyek készülődni majd valamikor még jelentkezek addig is Pá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése