2009. szeptember 22., kedd

Hosszú szünet

Bocsi mindenkinek aki arra várt hogy mikor lesz új topic, vagy hír vagy valami, de most egy kis pihenőre volt szükségem, hogy feltöltődjek. De újra itt vagyok úgy hogy bele is vágok.

A munka helyemen 3 napja körül belül nem csinálunk semmit, és tegnap a nagy főnök bejelentette, hogy vissza állunk folyamatos műszakra, és mi holnaptól kezdjük az éjszakai műszakot, és szombaton túlórázunk. Szal vége a jónak, mert azt mondták a többiek hogy tavaly is ugyan ez volt és 2 hétre rá elküldték őket, úgy hogy ha ez lesz idén akkor 2 hét és pápá! Úgy hogy állhatok neki új munkahelyet keresni, pedig nagyon szerettem ott lenni, és már kezdett össze kovácsolódni a csapat is. =( De öröm az ürömben, legalább daftpete barátommal, aki a másik műhelyben dolgozik, egy műszakba kerültem és így minden nap együtt tudunk menni meg jönni szal ez legalább így enyhít egy kicsit. Ja és ma House évad nyitó lesz (ha elkészül a felirat hozzá ma) akkor azt megnézem, mivel nagy House függő vagyok, és nagyon kíváncsi vagyok hogy hogyan folytatódik a 6. évad és mi lesz a House-al. Ma még jönnek a hírek, hogy mikor az majd még kiderül de ma mindenképpen

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése