2009. szeptember 5., szombat

Telefon teszt 1. rész

Hát megvettem az első Vodafone-os telómat. Mit is írhatnék róla előszóban?

Ár: 24.990 Ft
Márkája: Sony Ericsson W302
Színe: Fekete
Tartozékok: Adatkábel, töltő, 512 MB memória kártya, headset

És akkor jöjjön aminek jönnie kell:

Először mikor bekapcsoltam a telefont, egy jó kis Sony Ericsson-os GIF köszöntött, ami nekem bejött, szolid, de mégis jól néz ki. Az alap téma ami van a telefonba kimondottan jó, ami sajnos a telefonok többségéről nem mondható el. A menüje is egész egyszerűre sikeredett nem tért el a SE-os hagyományoktól. A kijelző meglehetősen nagyon jó, az alap képek között volt 1-2 olyan kép hogy csak néztem, hogy húha ez nagyon szép.

Jöjjön a testreszabhatósága:
Természetesen az MP3-as csengőhangokat viszi a telefon, szóval bármiféle hangokat beállíthatunk hívásnak, SMS jelzésnek, vagy akár ébresztőnek is.
Videó lejátszóját még nem tudtam letesztelni azt majd a következő részben megteszem. A témákról annyit sikerült eddig megtudnom, hogy van 4 alap téma (az összes eléggé tűrhető), de egyenlőre még nem tudtam egyéni témát betenni remélem sikerülni fog. A telefonkönyv része is nagyon egyszerű és egy kapcsolathoz rengeteg mindent hozzá lehet társítani pl: Legalább 4 telefon szám, email, születésnap, névnap, cég infó, hangtárcsázás, gyorstársázás, egyéni hívó hang, kép, és még sok sok minden, tehát a telefonkönyv rész nagyon testre szabható. A gyors előhívó gombok vagy hogy hívják része nagyon el lett találva, szinte majdnem mindenre belehet állítani a fel-le-jobbra-balra gombokat. Egyenlőre előzetesnek a telefonról majd ha tovább nyúzom akkor írok még róla akkora már képekkel és talán még videókkal is, és persze egy végértékelést, és hogy ajánlom-e a telefont vagy nem ajánlom a telefont.

Addig is jók legyetek szevasztok!

1 megjegyzés:

  1. Hát örülök. Egy új telefontól mindig beindulok, h "Hú, de vennék én is egy új telót", de ahogy elnézem kb annyit tudhat, mint a enyém (max a kijelző + kamera jobb a tiedén), szal köszi a cikket. Lenyugodtam :D

    VálaszTörlés