2009. szeptember 6., vasárnap

Magyarország - Svédország

Nem vagyok egy nagy foci rajongó, de ha olyan meccs van akkor ha nem is végig, de azért bele bele pillantok. Tegnap is ez történt, hogy mondom úgy is ma van ez a nagyon várt meccs, bele nézek hogy mi az eredmény. A 89. percnél kapcsoltam be a TV-t és meglepően tapasztaltam, hogy 1-1 az állás, és mondtam magamban, hogy na tényleg kezd elég jó lenni ez a magyar válogatott. A 93. percnél jött egy kontrázásunk, és majdnem lett egy gól is, de azt vissza kontráztak a svédek, és lett egy óriási védekezési hiba, és Ibrahimovics vagy hogy hívják :d megindult a kapu felé és belerúgta a kapusunkba a labdát, és a mellkasára pattant a labda és így gurult be szó szerint a labda a magyar hálóba, és ezzel meg is nyerték a meccset, és a bíró le is fújta a mérkőzést. Bevallom, hogy sajnáltam a magyarokat, mert tényleg látszódik, hogy nagyon sokat fejlődtek, és megérdemelték volna azt az 1 pontot, de oda fent valaki nagyon nem akarta, és tényleg csak szerencse volt, hogy az az 1 gól a végén megszületett. De ilyen ez a foci ameddig nem fújják le a meccset addig az ilyen helyzetben semmi se biztos!

Hát erről nekem ez a véleményem. Mindenkinek jó étvágyat az ebédhez, és utána a délutáni sziesztához jó pihenést! =)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése