2009. szeptember 22., kedd

Hírek innen-onnan

Informatika:

* Megjelent az első javítás a Need for Speed: SHIFT-hez!:

- A javítás maga igazából nem javítás, csak az egeret és a LAN módot teszi bele a játékba, amit az Online menü ponton belül fogtok megtalálni. (Működik a patch épp nem rég fejeztük be a daftpete-vel egymás leölését versenyek sorozata közben.:D) A patch-et Innen leszedhetitek.

Konzol:

* Gran Turismo PSP a GT szerint:

- A hamarosan megjelenő Sony-s kézikonzolára megjelenő Gran Turismo-ról készített a GameTrailers egy kis elemző videót, hát nem tudom a "hibái" amiket felsoroltak az szerintem elnézhető, ilyen pl: pixelesek az autók, ugyan azt az egy számot ismétli 1 verseny alatt. Szerintem ezek elnézhető dolgok, pláne hogy 800! db autó kerül a játékba és körülbelül 50 pálya ami valljuk be szép kis teljesítmény lesz én nagyon kíváncsi leszek rá hogy milyen lesz . És akkor jöjjön az elemző videó. (Bocsi egyenlőre csak linkelek a beépülő modult még ki kell ismerni.:D) A videó

* Uncharted 2 - megvan a végleges dátum!

- Annyit tudok mondani a játékról, hogy aki rendelkezik PlayStation 3-al annak egy kötelező darab lesz! A videók alapján amit láttam róla, nagyon ütős kis game lesz és végre elkészült és kaptunk egy dátumot hozzá: 2009. 10.16. Ezen a napon megvásárolható a konzol boltokban. Egy játék elemző csapat már játszott a játékkal és 10/10-es minősítést kapott úgy hogy szerintem ez elég jó bizonyíték. Egyszer én is ki próbálom ha lesz rá lehetőségem addig csak elméletben gondolok rá. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése